Launch campagne op de bedrijvencontactdagen

Is er een betere event voor een kick off van je employer brandingscampagne dan de Bedrijvencontactdagen?

 

Bij SAEY waren we er alvast van overtuigd dat deze gelegenheid veel kansen bood om naar buiten te komen met méér machtigheid en vooral méér roze, en dát bij ons ideaal doelpubliek.

 

‘SAEY vanbuiten, Machtig vanbinnen’ probeerden we ook letterlijk aan te tonen door de buitenkant van onze stand in het SAEY groen (van onze gevels en vrachtwagens) te kleuren en de binnenkant te laten overheersen door het machtige roze kleur van onze campagne.

 

De roze stands waren in de minderheid en daardoor kregen we absoluut het nodige bekijks én de gewilde interesse. Onze video vertoonden we op een groot LED scherm waardoor de nieuwsgierigheid van de gemiddelde voorbijganger toch zeker geprikkeld werd.

 

Als kers op de taart organiseerden we een aantrekkelijke winactie waardoor veel bezoekers hun aandacht werd geprikkeld en zo het eerste contact met SAEY én met de campagne werd gelegd.

 

Tot de volgende editie?